Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 16. apríl 2024Meniny má Dana a Danica
< sekcia Ekonomika

Developer Avionov mení stratégiu expanzie

Developer, vlastník a prevádzkovateľ nákupných centier Avion Shopping Park spoločnosť Inter IKEA Centre Group ČR/SR plánuje posilniť svoju pozíciu na českom a slovenskom trhu.

Bratislava 31. októbra (OTS) - Developer, vlastník a prevádzkovateľ nákupných centier Avion Shopping Park spoločnosť Inter IKEA Centre Group ČR/SR plánuje posilniť svoju pozíciu na českom a slovenskom trhu a mení expanznú stratégiu: „Chceme rozšíriť naše portfólio obchodných destinácií v Českej republike aj na Slovensku, a to nielen cestou otvorenia nových centier spoločne s obchodným domom IKEA, ale aj prípadnou akvizíciou existujúceho nákupného centra či retail parku,” uviedol David Nekovář, nový riaditeľ pre expanziu spoločnosti Inter IKEA Centre Group ČR/SR.

Developer má záujem o existujúce nákupné centrá, ktoré majú potenciál, kvalitnú lokalitu, dobrú dopravnú dostupnosť a priestor na ďalší rast. „Prioritou sú centrá vo väčších mestách s veľkou spádovou oblasťou. Zdroje na prípadnú akvizíciu máme pripravené, zatiaľ však chýba kvalitná ponuka,” dodal David Nekovář. Developer IICG aktuálne ukončuje proces prvej akvizície existujúceho centra – WOLA Center v poľskej Varšave.

Spoločnosť IICG ČR/SR aktuálne vyberá aj vhodné lokality na stavbu nových centier Avion Shopping Park a analyzuje potenciál týchto destinácií. „Chceli by sme časom byť bližšie k ešte väčšiemu počtu zákazníkov nielen v Česku, ale i na Slovensku. Zároveň však kladieme veľký dôraz na naše fungujúce centrá a maximálne využívame ich potenciál. Naším dlhodobým cieľom je, aby centrá boli atraktívne tak pre zákazníkov, ako aj pre nájomníkov. To si žiada neustálu obmenu ponuky a jej prispôsobovanie sa trhovému potenciálu,” dodal David Nekovář.

V súčasnosti spoločnosť IICG ČR/SR vlastní a prevádzkuje tri nákupné centrá Avion v Česku a jedno na Slovensku. Podľa riaditeľa expanzie na oboch trhoch ešte stále existuje priestor pre nové nákupné centrá: „Cieľom spoločnosti IICG je priniesť zákazníkom moderné nákupné priestory s komplexnou ponukou, ktorá vyhovuje súčasným trendom. Berieme do úvahy aj to, do akej miery bude nákup na internete ovplyvňovať nákupy v obchodoch. Aj napriek výraznému posunu v telekomunikačných technológiách som presvedčený, že ľudia sa budú aj naďalej chcieť niekde stretávať a my sa budeme snažiť im na stretnutie a spoločné trávenie času vytvárať vhodné podmienky,“ uzavrel David Nekovář.