Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 29. marec 2024Meniny má Miroslav
< sekcia Magazín

Kaufland prináša „Z lásky k tradícii“ kvalitu od domácich výrobcov

Foto: Kaufland

Spoločnosť Kaufland pokračuje vo svojej nastavenej stratégii, v rámci ktorej dlhodobo ponúka vo svojich predajniach široký sortiment slovenských produktov.

Bratislava 11. júla (OTS) - Preto prichádza na trh s novým číro slovenským produktovým radom „Z lásky k tradícii“.

Produktový rad „Z lásky k tradícii“ prináša tradičné a poctivé slovenské výrobky od domácich dodávateľov vyrobené podľa pôvodných receptúr zo surovín pochádzajúcich len zo Slovenska. Nájdete tu mliečne výrobky, a to mlieko pochádzajúce od slovenských farmárov z horských a podhorských oblastí podtatranského regiónu, ktoré pozitívne ovplyvňujú jeho vynikajúcu kvalitu a skvelú chuť, lahodné smotanové jogurty vyrábané tradičnou a dlhodobo nemennou receptúrou a kefírové mlieko – zdraviu prospešný kyslomliečny výrobok, ktorý je obľúbeným nápojom k tradičným slovenským jedlám. A postupne sa sortiment bude rozširovať o ďalšie tradičné slovenské produkty.
Foto: Kaufland

Veríme, že tieto produkty si nájdu stále miesto v nákupných košíkoch našich zákazníkov pre svoju originálnu a nezameniteľnú chuť, ktorú si v našej kampani obľúbili štúrovci so slovami: Tradičná chuť, nemožno mi Ťa neľúbiť,“ povedala pri tejto príležitosti Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.

Spoločnosť už v roku 2015 priniesla komunikačnú kampaň „Z lásky k Slovensku“, ktorej úlohou bolo ukázať, že jej záleží na slovenských zákazníkoch, dodávateľoch, obchodných partneroch, ale aj mestách a komunitách, v ktorých pôsobí. Vlani Kaufland zameral svoju pozornosť na Slovákov, ktorí vyrábajú domáce poctivé produkty tým, že spustil projekt podpory regionálnych dodávateľov. V tomto smere naďalej pokračuje, čoho dôkazom je aj najnovší produktový rad: „Z lásky k tradícii“.