Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 29. apríl 2024Meniny má Lea
< sekcia Trnavský kraj

Trnavská organizácia cestovného ruchu vyhlásila súťaž na nové logo

Ilustračná snímka. Foto: TASR Martin Baumann

Víťazný návrh bude známy v prvej polovici novembra a jeho autor získa finančnú odmenu.

Trnava 5. októbra (TASR) - Verejnú súťaž na návrh loga a základnej vizuálnej identity vyhlásila Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) Trnavský kraj. Podľa jej predsedu a podpredsedu Trnavského samosprávneho kraja (TTSK) Pavla Kalmana tým chce prispieť k zatraktívneniu kraja ako destinácie cestovného ruchu.

"Na súťažných prácach budeme hodnotiť predovšetkým originalitu a inovatívnosť nápadu, ktorý má byť moderným a pútavým grafickým vyjadrením nášho motta Kraj zážitkov," uviedol Kalman. Víťazný návrh bude známy v prvej polovici novembra a jeho autor získa finančnú odmenu. Všetky podrobné informácie o súťaži, brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v TTSK vidieť a zažiť, sú k dispozícii na webovej stránke krajzazitkov.sk a sociálnych sieťach.

V rámci podpory cestovného ruchu v Trnavskom kraji KOCR uskutočnila kampaň na zvýšenie počtu domácich i zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. "Predstavili sme turistické naj zo všetkých okresov kraja z oblasti cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch, kúpeľníctva i kultúrnych pamiatok," doplnil predseda KOCR. V zložitej situácii pandémie KOCR zároveň prispela na marketingové aktivity svojim trom členským oblastným organizáciám cestovného ruchu - Trnava Tourism, Rezort Piešťany a Žitný ostrov-Csallóköz.