Sieť multikín Cinema City má nového marketingového manažéra. Jiří Švancara bude mať na starosti nielen Slovensko, ale aj Českú republiku.
Autor OTS
Bratislava 15. novembra (OTS) - Novým marketingovým manažérom Cinema City CZ&SK sa od 1. novembra 2019 stal Jiří Švancara, ktorý v marketingu pôsobí 15 rokov. Do Cinema City prichádza z Heinekenu, kde mal na starosti široké portfolio pivních značek i ciderů. Pred Heinekenom pôsobil 4 roky v Kofole. Okrem toho viedol svoj vlastný biznis v oblasti vzdelávania.
Svoje bohaté skúsenosti s FMCG a v službách teraz patrične zúročí v Cinema City. „Mojim cieľom je urobiť zo Cinema City najlepšie miesto pre sledovanie filmov v Česku a na Slovensku,“ upresňuje Jiří Švancara a dodáva na čo chce upriamiť svoj záujem: „Chcem sa pri tom zamerať nielen na zážitok v kine, ale aj na proces, ktorý návšteve kinosály predchádza. Napríklad systém rezervácie a nákupu lístkov by som rád zjednodušil.“
Svoje bohaté skúsenosti s FMCG a v službách teraz patrične zúročí v Cinema City. „Mojim cieľom je urobiť zo Cinema City najlepšie miesto pre sledovanie filmov v Česku a na Slovensku,“ upresňuje Jiří Švancara a dodáva na čo chce upriamiť svoj záujem: „Chcem sa pri tom zamerať nielen na zážitok v kine, ale aj na proces, ktorý návšteve kinosály predchádza. Napríklad systém rezervácie a nákupu lístkov by som rád zjednodušil.“