Podľa týchto údajov sa tržby spoločnosti Hugo Boss za tri mesiace do konca decembra 2019 po úprave o kurzové vplyvy zvýšili medziročne o 4 % na 825 miliónov eur.
Autor TASR
Berlín 21. januára (TASR) - Nemecký módny dom Hugo Boss zaznamenal vo 4. štvrťroku 2019 nárast tržieb aj prevádzkového zisku. Prispeli k tomu najmä výsledky z európskeho trhu. Ukázali to predbežné údaje luxusnej módnej značky.
Podľa týchto údajov sa tržby spoločnosti Hugo Boss za tri mesiace do konca decembra 2019 po úprave o kurzové vplyvy zvýšili medziročne o 4 % na 825 miliónov eur. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) v sledovanom období stúpol o 9 % na 122 miliónov eur.
Hugo Boss uviedol, že dvojciferný rast predaja vo Francúzsku a v Británii bol motorom jeho príjmov z európskeho trhu, zatiaľ čo v Nemecku mal problémy s veľkoobchodom. V Ázii si spoločnosť udržala solídne tempo predaja na čínskom trhu.
Za celý minulý rok očakáva Hugo Boss nárast tržieb pri konštantných kurzoch o 2 %, a v prípade EBIT po vylúčení efektu nového účtovného štandardu IFRS 16 pokles o 4 %.
Podľa týchto údajov sa tržby spoločnosti Hugo Boss za tri mesiace do konca decembra 2019 po úprave o kurzové vplyvy zvýšili medziročne o 4 % na 825 miliónov eur. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) v sledovanom období stúpol o 9 % na 122 miliónov eur.
Hugo Boss uviedol, že dvojciferný rast predaja vo Francúzsku a v Británii bol motorom jeho príjmov z európskeho trhu, zatiaľ čo v Nemecku mal problémy s veľkoobchodom. V Ázii si spoločnosť udržala solídne tempo predaja na čínskom trhu.
Za celý minulý rok očakáva Hugo Boss nárast tržieb pri konštantných kurzoch o 2 %, a v prípade EBIT po vylúčení efektu nového účtovného štandardu IFRS 16 pokles o 4 %.