Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Sobota 18. máj 2024Meniny má Viola
< sekcia Ekonomika

Názov Intrum Justitia Slovakia je minulosť, mení sa na Intrum Slovakia

Foto: Intrum Slovakia

Intrum Slovakia je novým obchodným menom spoločnosti Intrum Justitia Slovakia. Po spojení so spoločnosťou Lindorff dochádza k zmene názvu aj na našom trhu. Intrum tiež komunikuje svoj nový vizuál.

Bratislava 12. februára (OTS) - Zmena obchodného mena bola dlhodobo plánovaná po globálnom spojení spoločností Intrum Justitia a Lindorff, na základe ktorého vznikla v roku 2017 spoločnosť Intrum pôsobiaca v 24 krajinách sveta. Nová spoločnosť sa vďaka spojeniu stala jednoznačným lídrom v oblasti správy pohľadávok na svetovom aj slovenskom trhu. Zmena názvu v jednotlivých krajinách prebieha postupne a dnes došlo k zmene aj na Slovensku, kde sa pôvodný názov spoločnosti Intrum Justitia Slovakia s.r.o., zmenil na Intrum Slovakia s.r.o.
Foto: Intrum Slovakia

Poslaním organizácie je pomáhať firmám prosperovať tým, že sa stará o záväzky ich zákazníkov. Rovnako empaticky pristupuje k dlžníkom, snaží sa im pomôcť prekonať ich problémy súvisiace so zadlžením, nastavuje im nový finančný plán a hľadá pre nich riešenia. Týmto spôsobom prispieva k celkovému ozdraveniu a plynulému fungovaniu ekonomiky.
Foto: Intrum Slovakia

Podľa výkonného riaditeľa Martina Musila je nový Intrum o hľadaní riešení pre všetkých zainteresovaných. „Sme tu pre to, aby sme zmenili veci a kultivovali toto odvetvie podnikania. My, a aj naši klienti, máme vysoké nároky na čestnú obchodnú spoluprácu. V prvom rade hľadáme vzájomné riešenia a rešpektujeme každého, s kým spolupracujeme, alebo komu poskytujeme naše služby. Pomáhame firmám, ale aj jednotlivcom, dokonca aj celej ekonomike.
Foto: Intrum Slovakia

Spoločnosť vo svojej novej komunikácii popisuje svet pohľadávok ako veľmi rozmanitý. Vidí v ňom problémy dlžníkov, veriteľov, dopady nesplatených pohľadávok na fungovanie firiem. Nie je to teda len o dvoch stranách, ale dotýka sa to množstva subjektov, celej ekonomiky. Práve preto sa rozmanitosť a farebnosť premieta do novej komunikácie, vizuálu a identity značky.