Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Magazín

Digital Cheescake: Kto vyhrá unikátne ocenenie?

Foto: Digital Cheescake

Metadescription: Marketingovica je najväčšia párty marketérov. Príď sa aj ty zabaviť na túto mega párty a uži si super program a atrakcie.

Bratislava 15. mája (OTS) - To, že je v Bratislave asi najväčšia koncentrácia marketérov a marketingových agentúr nie je žiadnou novinkou. Vieme aj to, že všetci tvrdo makajú, neustále sa vzdelávajú, behajú po konferenciách, workshopoch, prednášajú, píšu knihy a naháňajú prestížne ocenenia doma aj vo svete. Otázka je: Kedy a kde môžu konečne vypnúť a zabaviť sa?

Nad týmto sme rozmýšľali aj my, študenti a marketingoví nadšenci z Digital Marketing Clubu. Prišli sme s nápadom zorganizovať networkingovú párty ušitú na mieru práve marketérom - Marketingovicu. Párty, kde sa budú cítiť ako doma, kde sa zasmejú na marketingových „inside jokoch“, stretnú svojich kolegov a kolegyne z brandže, dozvedia sa nové „drby“ a možno spoznajú aj šikovných juniorov. A hlavne, môžu konečne vypustiť paru a zabaviť sa po svojom. Treba predsa myslieť na work-life balance.

Na čo sa môžete tešiť na treťom ročníku?
Ako vždy sme si vymysleli neľahkú úlohu a po dvoch takýchto úspešných akciách sme sa rozhodli naplniť ešte väčšie priestory. S podporou Slovenskej Sporiteľne sa tretí ročník marketingovice uskutoční už 16.5.2019 v nových priestoroch. Nebojte sa nepresunieme sa ďaleko, konať sa bude v Ateliéri Babylon.

Ďalšie novinky prichádzajú aj v hudobnom obsadení. Celý večer vás bude baviť kapela Let´s roll a po polnoci až do rána to po nich prevezme jeden z marketérov DJ Murat.

Pivovar Kaltenecker nám zabezpečil prísun dobrého pivka, ale samozrejme, zábavu nenecháme len na hudbe a alkohole. Stále sa snažíme vylepšovať aj program Marketingovice. Už klasicky si môžete zasúťažiť pri Crazy kvíze a zoznámiť sa s novými ľuďmi cez Priznania Marketérov. Hejterov nemá nikto rád, a tak sme sa na nich dobre pripravili, opäť máme namiešaný špeciálny postrek proti hejterom.

Digitálny standup sme tentokrát vymenili za historky marketérov, pretože čo sa stalo v marketingu, zostane v marketingu. O svoje faily a funny storky sa prídu podeliť spoluzakladateľ a spolumajiteľ oceneniami ovešanej agentúry Triad Advertising - Martin Woska aka Wosa, otec slovenskej reklamy Róbert Slovák a dizajnér a komunikačný fanatik so sklonom k občianskej aktivite – Jakub Ptačin.

Tomáš Gažovič SKC sa zasa postará o to, aby bola táto marketingovica naozaj nezabudnuteľná. Po prvý krát na marketingovici, si môžete nechať spraviť kerku a to úplne zdarma! Nadránom vyhodnotíme tú najcoolovejšiu a odvážlivca odmeníme aj malým darčekom.
Foto: Digital Cheescake

Že už teraz sa neviete dočkať? Počkajte si na zlatý klinec večera!
Dobre vieme, že marketéri milujú ocenenia. O to viac, keď sa z neho ujde všetkým. Čo by to bolo za akciu, keby si nemohli medzi sebou zasúperiť? Tentokrát však bez dlhých briefov. Na túto challange bude stačiť len jedna prebdená noc!
Vytvorili sme ultra špeciálne ocenenie pre marketérov, ktorí sa vedia najlepšie baviť. Kto vyhrá sladký digital cheescake? Nenechaj si to ujsť a prídi aj s partiou 16.5. do Ateliéru Babylon. Lístky si môžeš kúpiť tu.